Koeien, kaas en carrières: werving voor Royal A-ware

Royal A-ware is een familiebedrijf met meer dan 130 jaar ervaring in de foodsector. Ze maken de lekkerste dagverse zuivel, room, tapas, melkpoeder en kazen voor klanten wereldwijd.

Voor Royal A-ware hebben we hun wervingscampagne voorzien van video en fotografie. Deze campagne is een samenwerking tussen Huray (marketing), Stimmt (development) en The New Dutch (strategie), drie labels van Loyals Groep. Ons doel was om content te creëren die perfect aansluit bij de verschillende producten binnen deze campagne. We hebben 16 video’s en een uitgebreide set foto’s geproduceerd om advertenties en de landingspagina te vullen.

Contentstrategie

We begonnen met een contentstrategie, gebaseerd op het A-Team concept. We wilden de werknemers van Royal A-ware krachtig en puur neerzetten. Naast het werken vanuit een creatief concept hebben we goed gekeken naar bijvoorbeeld de doelgroep: wie zijn ze, wat spreekt hen aan, wat frustreert hen, waar en hoe zorgen we ervoor dat ze in de eerste paar seconden al klikken? Dit zorgde voor de kaders waarbinnen we creatief konden werken.

Videoproductie

Onze presentator Chris interviewde in vijf wervingsvideo’s verschillende werknemers van Royal A-ware en liep met hen mee. Deze aanpak zorgde voor een persoonlijke en verbindende sfeer. Elke video richtte zich op een specifiek persona binnen de campagne. Naast de wervingsvideo’s hebben we een brandvideo gemaakt, die fungeert als hero-video voor advertenties. Voor elke wervingsvideo hebben we ook twee advertenties gemaakt: één gericht op inhoud en één visueel aantrekkelijk. Dit stelt de marketeer in staat om te testen welke het beste werkt bij de doelgroep.

Fotografie

Voor de fotografie hebben we samengewerkt met een partner, en samen met de klant een uitgebreide fotoshoot georganiseerd. Deze foto’s worden gebruikt voor zowel de landingspagina als de advertenties.

Drie dagen filmen in Lopik, Heerenveen en Almere resulteerden in een compleet content-pakket. Een content pakket met echte verhalen en mooie plaatjes.

Met deze wervingscampagne hebben we Royal A-ware geholpen hun wervingsproces te versterken door middel van doelgerichte content. De nauwe samenwerking en onze strategische aanpak zorgden voor een succesvol project. De nauwe samenwerking en onze strategische aanpak hebben geleid tot een succesvol project, en die productieve samenwerking zetten we vol enthousiasme voort.

Benieuwd naar alle video’s? Klik hier. En bekijk de website met foto’s. Klik hier.